Aankomst weekend - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Desiree Gruppen - WaarBenJij.nu Aankomst weekend - Reisverslag uit Entebbe, Oeganda van Desiree Gruppen - WaarBenJij.nu

Aankomst weekend

Blijf op de hoogte en volg Desiree

01 Februari 2014 | Oeganda, Entebbe

Om 4.10 locale tijd (2 uur later dan in NL) landde mijn vliegtuig. Eerst voor mijn visum een papier invullen, vingerafdrukken geven en een foto laten maken. Veertig euro betaald en bagage gaan halen. Nog even 260 euro gewisseld en ruim 860.000 shilling terug gekregen. Rijk gevoel Haha!!
Hierna korte meeting met de anderen die ook vrijwilligerswerk gaan doen in Oeganda. En toen opwegen naar de backpackers in Entente.. Snel het bedje in en 5 uurtjes slapen. Douchen en ontbijt bestellen, brood met ei & sinaasappel sap.
In de middag naar Lake Victoria, daar langs het water gelopen en en stuk een berg op. Erg mooi uitzicht, lekker weer en gezellige mensen. Met zn allen naar een pizzeria aan het water, jaaaaa een pizzeria mensen! Lekker flesje heineken erbij en genieten!!
Savonds nog even kunnen genieten van de wifi.. Toen snel naar bedje en weer vroeg op staan.
Voor het eerst op een slaapzaal gelegen. Prima totdat de twee engelsen om 6.50 begonnen te gillen dat ze hun vliegtuig gingen missen en mij bruut wakker maakten. Toen maar gaan douchen en even skypen. s ochtends een korte meeting met de groep. Hierna met een deel naar Kampala gegaan voor een tour. Eerst over een groente en fruitmarkt gelopen, daarna naar de taxistandplaats....Overal busjes, mensen en getoeter.. Volgens onze gids Steven zit er systeem in, wij zagen het niet. Hierna naar Masaka backpackers, evenaar nog gepasseerd en fotos gemaakt. Laatste nachtje ergens anders slapen en dan eindelijk mn project zien!