Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Desiree Gruppen - WaarBenJij.nu Bijna! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Desiree Gruppen - WaarBenJij.nu

Bijna!

Blijf op de hoogte en volg Desiree

20 Januari 2014 | Nederland, Nederland

Wauw.. opeens gaat het ontzettend snel! Over een paar daagjes vlieg ik naar Afrika en wordt dat voor ruim 5 maanden mijn nieuwe thuis.
Spanning, enthousiasme... alles gaat door mij heen. Ik heb er zoveel zin in, maar hoe lastig om echt alle lieve mensen achter te laten voor 5 maanden.

Ik ga proberen een blog bij te houden, maar het is maar net de vraag hoe het internet daar is..

Hopelijk tot blogs! :)

  • 21 Januari 2014 - 09:33

    Antsje Bongers:

    He meid ik ben antsje die altijd bij marck en natasja is ik wil je even heel veel succes wensen en ik hoop dat ik je kan blijven volgen want het lijkt me leuk hoe je het daar doet gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Desiree

Actief sinds 27 Aug. 2013
Verslag gelezen: 419
Totaal aantal bezoekers 8475

Voorgaande reizen:

16 Mei 2014 - 29 Juni 2014

Van Kaapstad naar Kenia

22 Maart 2014 - 15 Mei 2014

Vrijwilligerswerk in Zomba, Malawi

24 Januari 2014 - 21 Maart 2014

Vrijwilligers werk in Lwengo, Oeganda

Landen bezocht: